• 4181
  • 915 مرتبه
  • 22 مهر 1400

درپوش های متصل به بطری

درپوش های متصل به بطری

روش های متعددی برای بازیافت مواد پلاستیکی توسط صنعت بسته بندی وجود دارد. اما گاهی اوقات چیزی به ظاهر کم اهمیت مانند تغییر ساده در طراحی می تواند به کاهش قابل توجه زباله های پلاستیکی کمک کند.

در میان تمرکز گسترده بر روی بطری های پلاستیکی، درپوش های جدا شده از بطری معضلات متفاوتی را ایجاد میکند و هنوز اطلاعاتی درمورد نحوه بازیافت درب بطری و راهکار های آن وجود ندارد.

شرکت های بسته بندی در حال نوآوری هستند و با طراحی درپوش های متصل به بدنه این مشکل را از صاحبان برند و مصرف کنندگان به طور یکسان حذف می کند.

دستورالعمل904/2019  اتحادیه اروپا در مورد پلاستیک های یکبار مصرف مستلزم بسته شدن بطری های نوشیدنی برای دور انداختن مناسب بطری می باشد، این کار خطر پراکندگی اقلام پلاستیکی مانند درب بطری را در محیط کاهش می دهد.

اما چرا مهم است که درپوش ها به بطری چسبیده باشند؟

در هنگام بازیافت وقتی درب های بطری از بطری ها جدا می شوند ، پردازش بسیار سخت تر است اما اگر هنگام بازیافت درپوش روی بطری های پلاستیکی باقی بماند ، احتمال بازیافت آنها بسیار بیشتر است.

همچنین طبق نظرسنجی که در سال 2020 در اروپا انجام شد، درب بطری های متصل به بدنه بطری از کثیف شدن یا گم شدن درب جلوگیری کرده همچنین به کاهش زباله های پلاستیکی کمک میکند.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.